Sunday, April 28, 2013

Test Test

Assalamualaikum wahai blogku, ku amat merinduimu setelah lama ku tidak mengepost sesuatu.
Korang, tahu atau pun tidak The Mall yang berdekatan dengan PWTC tu akhirnya sudah tutup. Tutup untuk apa? untuk  pengubahsuaian mall tu, al-maklum lah sekarang sunway yang ambil alih.   Dari masa aku kecil lagi mall tu ada kot dan akhirnya pertanyaan yang selalu ditanya oleh pelanggan yang datang tamat. Masa akhir watsons nak tutup soalan bertubi2 dari pagi sampai ke malam soalan yang sama saja. hahaha. dah macam kaunter pertanyaan dah. Selamat tinggal The Mall. Sobs sobs 

Sekarang aku baru kerja di tempat baru, kompleks mutiara dekat jalan ipoh. Daripada stor besar kena hantar ke stor kecil. Agak janggal disitu. Permulaan aku disitu agak ok lah, aku boleh kawal diri aku ditempat baru. Baru lagi nak mengesuaikan diri ni di tempat baru. Staff yang ada dekat sana semuanya umur sama dengan aku. Alhamdulillah bila mula kerja disana aku tidak merasa stress sangat. 

Kerja dekat sana aku sudah belajar naik bas. haha selama ini naik lrt ke tempat kerja dan babahku hantar dan ambil. Kali ini lain, aku naik bas pada pco haritu dan semalam. Aku paling tak suka naik bas. Biarlah orang nak kata aku ni kekwat ke apa. Aku tidak pandai dalam selok belok bas ni. Selalu dimanjai oleh keluarga. Salah satunya sebab tu lah aku jarang naik bas ke sekolah.
Kadang rasa seronok juga naik bas. Dulu pernah lah naik bas masa zaman sekolah, itu pun aku ikut je kawan2 aku. Hahaha.

*SELAMAT KEMBALI BEKERJA WAFA* 

No comments:

Post a Comment