Tuesday, December 31, 2013

MAA



Aku sungguh merindui dia.
Betapa rindunya, 
Hanya Allah sahaja yang tahu.

Sayang,
Mungkin dulu aku selalu buat dirimu sedih.
Dulu mu begitu mengambil berat tentang diriku.
Menyayangi ku, 
Tidak macam yang lain.

Sayang, 
Aku minta maaf, 
Aku marah kerana aku sayang,
kerana aku ambil berat tentang dirimu.
Kerana aku suka tengok mu marah,
Senyum.

Sayang,
Jangan kau tinggalkan aku.
Walaupun kau berlainan.
Insha Allah akan aku cuba.

Sayang,
Aku sangat merindui mu.
Terlalu merinduimu, 
Pertama kali kau berjumpa aku.
Saat kita bertemu,
Saat kita meluahkan perasaan suka
sesama kita.
Saat itu terlalu indah.

Sayang, 
dulu kau sanggup tunggu aku,
kau sanggup hantarkan makanan bila aku kerja,
Sanggup tunggu aku,
aku balik lambat.
Selalu mahu menjumpa ku.
Ya Allah, betapa rindunya aku pada kau.

Sayang, aku mohon
jangan kau berubah arah pada yang lain.
Aku mahu kau setia sama aku. 
Aku tidak pernah jumpa lelaki sepertimu.
Kau menjagaku, 

Aku tidak minta itu ini.
Tapi kau bagi semua tu.
I love you sayang.

I cant stop loving you Abdullah :'(

9 month 24 day
 

No comments:

Post a Comment